آخرین اخبار
facebook Telegram RSS ارسال به دوستان نسخه چاپی
کد خبر : 217439

بخوابید و لاغر شوید

زمانی که می خواهید کاهش وزن داشته باشید، قوانین زیر را دنبال کنید تا بتوانید وزن بیشتری کم کنید:

در شبانه روز ۶.۵ تا ۸.۵ ساعت خواب مناسب داشته باشید.
در یک زمان مشخص بخوابید، بهتر است یک برنامه منظم برای خواب خود داشته باشید. سعی کنید همیشه در یک زمان مشخص بخوابید.
خوابیدن در یک اتاق خنک تر، باعث می شود بدن چربی بیشتری بسوزاند. این کار همچنین باعث بهبود حساسیت به انسولین نیز می شود.
کسانی که در اتاق تاریک می خوابند ۲۱ درصد کمتر از سایر افراد به چاقی مبتلا می شوند.
تمامی ابزارهای هوشمند خود را کنار بگذارید. نور حاصل از دستگاه های هوشمند می تواند سطح ملاتونین را تحت تاثیر قرار دهد. حداقل سی دقیقه قبل از خواب دستگاه های هوشمند خود را خاموش کنید.
در کنار افزایش کیفیت خواب خود، مصرف غذاهای سالم و حرکات بدنی را فراموش نکنید.


نظر شما



نمایش غیر عمومی
تصویر امنیتی :