آخرین اخبار
facebook Telegram RSS ارسال به دوستان نسخه چاپی
کد خبر : 216684
تاریخ انتشار : 15 مرداد 1396 10:33
تعداد بازدید : 650

پشتوانه ای به نام مشتری

شبنم کهن چی- اخیرا اعتراضات زیادی از یکی از استارت آپ های حمل و نقل شهری در شبکه های اجتماعی مطرح می شود.


Shkohanchi@
انگار از یک مقطعی، صاحبان چنین کسب و کاری به جای ارتقای کیفیت، حداقل ها را نیز قربانی رسیدن به آمارهای هدف گذاری شده در دوره های زمانی می کنند؛ تعداد مسافران، رانندگان و سفرهای روزانه. اما آنها فراموش می کنند همانطور که جامعه کاربران می توانند در بالا بردن جایگاه یک برند نقش ایفا کنند، به سادگی می توانند موجب سقوط آن نیز شوند. پشتوانه پیشرفت هر کسب و کاری، مشتریان هستند. بنابراین به جای ایفای نقش دونده ای که هدفش بالا بردن آمارهاست، باید متعهد به افزایش کیفیت بود.


نظر شما



نمایش غیر عمومی
تصویر امنیتی :