آخرین اخبار
facebook Telegram RSS ارسال به دوستان نسخه چاپی
کد خبر : 21390
تاریخ انتشار : 20 دی 1391 11:17
تعداد بازدید : 437

رییس انجمن ملی حمایت از حقوق مصرف کنندگان خواستار شد:

نظارت ها در حوزه خدمات پس از فروش تشدید شود

رییس انجمن ملی حمایت از حقوق مصرف کنندگان کشور، تشدید نظارت در حوزه ارایه خدمات پس از فروش توسط عرضه کنندگان کالا و خدمات را خواستار شد و گفت: مردم از خدمات پس از فروش راضی نیستند.

 

ایرنا- سیدمحمد جعفری با بیان اینکه ارایه کنندگان کالا و خدمات شرط‌های بسیاری برای پذیرش ضمانت ذکر می‌کنند، گفت: گارانتی به معنای اعتقاد عرضه کننده کالا و خدمات به کیفیت خدمات و کالای ارایه شده است و باید بدون هیچ قید و شرطی از سوی آنها انجام شود.
وی با بیان اینکه اهمیت ضرورت ارایه مناسب خدمات پس از فروش نیازمند فرهنگ‌سازی است، افزود: وضعیت به نحوی است که متولیان و مجریان ارایه گارانتی و وارانتی شناخت درستی از شرح وظایف و چگونگی ارایه این خدمات در سطح مطلوب ندارند.
جعفری، همچنین نظارت برکیفیت مناسب خدمات پس از فروش را یکی از وظایف انجمن ملی حمایت از حقوق مصرف کنندگان برشمرد و از مردم خواست تا انتقادات و شکایات خود را در زمینه خدمات پس از فروش به دفاتر این انجمن در سراسر کشور ارایه کنند.


نظر شما



نمایش غیر عمومی
تصویر امنیتی :