آخرین اخبار
facebook Telegram RSS ارسال به دوستان نسخه چاپی
کد خبر : 213839
تاریخ انتشار : 28 تیر 1396 11:15
تعداد بازدید : 1108

ثبت 3 هزار شکایت از اپراتورهای تلفن همراه در 3 ماه

معاون نظارت و اعمال مقررات رگولاتوری گفت: عملکرد اپراتورهای تلفن همراه براساس وضعیت رسیدگی و پاسخگویی به شکایات ثبت شده از سوی مشترکان در سامانه ۱۹۵ بررسی شد.


سازمان تنظیم مقررات - فلاح جوشقانی گفت: به منظور شفاف سازی، ارایه خدمات بهتر، ارتقای سطح کیفیت و پشتیبانی خدمات از سوی دارندگان پروانه تلفن همراه و افزایش رضایت مشترکان، تعداد شکایات ثبت شده در سامانه ۱۹۵ و وضعیت رسیدگی به آنها از سوی دارندگان پروانه دربازه زمانی سه ماهه نخست سال ۹۶ بررسی و ارزیابی شده است.
وی افزود: بر این اساس دربازه زمانی سه ماهه نخست سال ۹۶، تعداد ۳ هزار و ۷۳ شکایت در حوزه نظارت بر سرویس های ارتباطی در سامانه ۱۹۵ ثبت شده است که از این تعداد به ۲ هزار و ۴۵۹ شکایت رسیدگی و پاسخ لازم به مشترک ارایه شده است.
فلاح جوشقانی گفت: وضعیت رسیدگی و پاسخگویی به شکایات مشترکان از دارندگان پروانه ارتباطات سیار در سال ۹۶، به طور مستمر بررسی و اطلاع رسانی می شود. 


نظر شما



نمایش غیر عمومی
تصویر امنیتی :