fanavaran
آخرین اخبار
   
    کد خبر : 208037
    تاریخ انتشار : 26 اردیبهشت 1396 10:40
    تعداد بازدید : 563

    ساختار بانک رفاه اصلاح شد

    مدیر عامل بانک رفاه گفت: در سال گذشته ساختار بانک اصلاح شد که تمرکز اصلی آن مشتری محوری بود. سهمانی افزود: در ساختار جدید، حوزه های بانکداری شرکتی و اختصاصی ایجاد شده است.

    بانک رفاه - وی طبقه بندی مشتریان را بسیار مهم و حیاتی دانست و تصریح کرد: مشتریان بزرگ و خوشنام جایگاه ویژه ای نزد بانک دارند. باشگاه مشتریان بانک رفاه به همین دلیل تاسیس شده است و در آینده بیش از پیش تقویت خواهد شد. مدیر عامل بانک رفاه گفت: بانک رفاه در پایش های افکارسنجی و بازارسنجی میزان رضایت مشتریان را به صورت مستمر اندازه گیری می کند و درباره تقویت خدمات خود اقدام می کند. 


    نظر شما



    نمایش غیر عمومی
    تصویر امنیتی :