آخرین اخبار
facebook Telegram RSS ارسال به دوستان نسخه چاپی
کد خبر : 208037

ساختار بانک رفاه اصلاح شد

مدیر عامل بانک رفاه گفت: در سال گذشته ساختار بانک اصلاح شد که تمرکز اصلی آن مشتری محوری بود. سهمانی افزود: در ساختار جدید، حوزه های بانکداری شرکتی و اختصاصی ایجاد شده است.

بانک رفاه - وی طبقه بندی مشتریان را بسیار مهم و حیاتی دانست و تصریح کرد: مشتریان بزرگ و خوشنام جایگاه ویژه ای نزد بانک دارند. باشگاه مشتریان بانک رفاه به همین دلیل تاسیس شده است و در آینده بیش از پیش تقویت خواهد شد. مدیر عامل بانک رفاه گفت: بانک رفاه در پایش های افکارسنجی و بازارسنجی میزان رضایت مشتریان را به صورت مستمر اندازه گیری می کند و درباره تقویت خدمات خود اقدام می کند. 


نظر شما



نمایش غیر عمومی
تصویر امنیتی :