fanavaran
آخرین اخبار
   
    کد خبر : 207840
    تاریخ انتشار : 24 اردیبهشت 1396 11:14
    تعداد بازدید : 1113

    نظر کاربران درباره خدمات اینترنت منتشر شد

    نتایج میزان رضایت کاربران از خدمات اینترنت، در سامانه اندازه گیری شاخص های سرویس های ارتباطی در دسترس عموم قرار گرفت.

    مهر - سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی با ایجاد سامانه ارزیابی میزان رضایتمندی کاربران از سرویس حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات از کاربران خواسته است که میزان رضایت خود را به صورت الکترونیکی از سرویس ها و خدماتی که از اپراتورهای مختلف دریافت می کنند، اعلام کنند. هم اکنون پس از گذشت بیش از ۴ ماه از راه اندازی این سامانه، نتایج این نظرسنجی مکانیزه که کاربران سرویس های فناوری اطلاعات داده اند، اعلام شد. نتایج نخستین دوره نظرسنجی مکانیزه از مشترکان شرکت های مخابرات، اپراتورهای اینترنت پرسرعت بی سیم و باسیم (ADSL)، وایمکس پیشرفته و (TDLTE) در سامانه اندازه گیری میزان رضایت کاربران قابل مشاهده است. این نتایج در سه شاخص اینترنت پرسرعت، اینترنت بی سیم (وایمکس) و ارتباطات ماهواره ای ارزیابی شده و مطابق با محدوده جغرافیایی، بازه زمانی و استان و شهر و منطقه مدنظر کاربر، سرویس دهندگان این خدمات، مقایسه شده و امتیاز گرفته اند. رگولاتوری در این زمینه اعلام کرد: این نظرسنجی پس از ایجاد سامانه روی بخش خدمات الکترونیک پورتال اینترنتی رگولاتوری در یک دوره سه ماهه از ۱۵ دی ماه سال ۹۵ تا ۱۵ فروردین ۹۶ انجام شده و نظر مشترکان در پنج شاخص کیفیت سرویس، سرعت، تعرفه، رسیدگی به شکایات، پشتیبانی و وفاداری مشترک به صورت مکانیزه سنجیده شده است. ایجاد فضای رقابتی شفاف و سالم و ارتقای سطح کیفیت خدمات و افزایش رضایت مشترکان از جمله اهداف اجرای این طرح عنوان شده است. در حال حاضر کاربران می توانند با ورود به آدرس itmon.cra.ir/satisfaction یا لینک ایجاد شده روی پورتال سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی به آدرس cra.ir در بخش خدمات الکترونیکی، نتایج نظرسنجی را مشاهده کنند و سرویس مدنظر خود را براساس پارامترهای اعلام شده از اپراتورهای اینترنتی دریافت کنند.


    نظر شما



    نمایش غیر عمومی
    تصویر امنیتی :