fanavaran
آخرین اخبار
   
    کد خبر : 204642
    تاریخ انتشار : 22 اسفند 1395 18:32
    تعداد بازدید : 1063

    مشکلات فنی، مانع تخفیف 50 درصدی به مشتریان مخابرات شد

    شرکت مخابرات ایران به دلیل مشکلات فنی فعلا قادر به ارایه ترافیک داخلی با تخفیف 50 درصد به مشترکان نیست.

    فناوران- روز گذشته داوود زارعیان، معاون امور مشتریان و محمدرضا بیدخام مدیرکل روابط عمومی شرکت مخابرات ایران میزبان خبرنگاران بوده و به سوالات آنان پاسخ گفتند.
    زارعیان در این نشست گفت: پس از آنکه سال 1394 شرکت مخابرات به صورت سرپرست اداره شد و عملا فرصت برای توسعه از دست رفت، در سال 95 هیات مدیره و مدیر عامل جدید شرکت معرفی شدند و اجرای برنامه ره نگاشت 5 ساله این شرکت آغاز شد.
    معاون امور مشتریان مخابرات ایران افزود: در نخستین گام اجرای ره نگاشت، 32 شرکت مخابراتی در یک شرکت تجمیع شدند که کار بزرگی بود. در گام بعدی نیز یکپارچگی شبکه و بخش ارتباط با مشتریان آغاز شده که در سال 96 به پایان می رسد. 
    وی درباره برنامه های معاونت جدید امور مشتریان نیز توضیح داد: 18 پروژه در این معاونت تعریف شده است که امیدواریم در 96 با اجرای این برنامه ها، شرایط بهتری را برای مشتریان شرکت مخابرات فراهم کنیم. در این راه روند ارایه خدمت به مشتریان تغییر کرده و قوانین و مقررات دست و پاگیر حذف یا اصلاح شده است.
    زارعیان گفت: برای نمونه قوانین بسیار سختی برای نقل و انتقال خط تلفن وجود داشت که این کار را بسیار ساده کردیم و پس از آن چند 10 هزار نفر اقدام به تعیین تکلیف خطوط تلفن کرده و بدهی های آن را نیز پرداخته اند.
    معاون امور مشتریان مخابرات ایران یکی دیگر از برنامه های این معاونت را کاهش لاوصولی ها ذکر کرد و گفت: در برخی استان ها میزان لاوصولی 10 درصد اما در برخی دیگر تا 30 درصد می رسد و قصد داریم میزان لاوصولی را به میزان پایین ترین استان برسانیم و در این راه به اطلاع رسانی و افزایش کانال های پرداخت بدهی خواهیم پرداخت.
    وی درباره تاثیر افزایش تعرفه های تلفن ثابت بر درآمد مخابرات نیز گفت: حدود 14 درصد شرکت مخابرات ایران افزایش درآمد داشته است. مدیر کل روابط عمومی شرکت مخابرات ایران نیز در این نشست با بیان اینکه این شرکت 30 میلیون مشترک ثابت و 5 میلیون مشترک اینترنت پرسرعت دارد، گفت: برای نخستین بار ارایه محصولات به صورت باندل در این شرکت آغاز شده و قصد داریم در سال آینده تنوع بیشتری به محصولات و طراح های مان بدهیم.
    بیدخام گفت: اکنون با شرکت های رقیب همکاری خوبی داریم و این آمادگی را داریم در چارچوب پروتکل های سازمان تنظیم مقررات این همکاری ها گسترش یابد.
    وی درباره دلایل اعمال نشدن تخفیف 50 درصدی ترافیک داخلی برای مشترکان مخابرات نیز گفت: ما در این بحث تابع رگولاتوری هستیم اما برای این کار در سامانه های داخلی مان با مشکلات فنی روبه رو هستیم و در صورت رفع مشکل این مصوبه را اجرایی خواهیم کرد.


    نظر شما



    نمایش غیر عمومی
    تصویر امنیتی :