fanavaran
آخرین اخبار
   
    کد خبر : 20401
    تاریخ انتشار : 28 آذر 1391 10:21
    تعداد بازدید : 372

    نارضایتی مشترکان تلفن همراه از نابسامانی پیامک های تبلیغاتی

    مشترکان تلفن های همراه از نابسامانی پیامک های تبلیغاتی و اجرا نشدن کامل مصوبات کمیسیون تنظیم مقررات و ارتباطات ناراضی هستند.

    ایرنا - براساس مصوبه و ابلاغیه کمیسیون تنظیم مقررات، اپراتورها برای تفکیک پیامک‌های تبلیغاتی و خبری و اطلاع رسانی مشترکان باید راهکارهای لازم را تعریف کرده و دسته بندی دریافت پیامک‌های انبوه را به عهده مشترک بگذارند تا تنها پیام‌هایی که مورد نیاز مشترک است برای وی ارسال شود.
    پیرو مصوبه کمیسیون تنظیم مقررات و ارتباطات در خصوص دریافت پیامک‌های تبلیغاتی، اپراتورهای تلفن همراه فعال موظف شدند با ارسال پیامک به مشترکان خود نسبت به تمایل دریافت پیامک‌های مذکور اقدام کنند.
    بر اساس این دستورالعمل که بهمن ماه سال گذشته به اپراتورهای تلفن همراه ابلاغ شد؛ ارسال پیامک‌های تبلیغاتی و خبری با اجازه قبلی مشترک امکان پذیر است.
    اما به نظر می‌رسد که با گذشت بیش از 9 ماه هنوز امکان دسته بندی پیامک‌ها فراهم نشده است و نظام همه یا هیچ بر سیستم پیامک‌های تبلیغاتی حاکم است و امکان انتخاب برای مشترکان هنوز فراهم نشده است.
    موضوع دیگری که باعث نارضایتی مشترکان تلفن‌های همراه در زمینه پیامک‌های تبلیغاتی شده است، طولانی بودن روند توقف یا برقراری مجدد پیامک‌های تبلیغاتی است، به گونه‌ای که گاهی اجرای تقاضای مشترک برای قطع پیامک تبلیغاتی و یا دریافت پیامک تبلیغاتی چند ماه طول می‌کشد.
    همراه اول فروردین ماه امسال از مشترکان خود خواست در صورت عدم تمایل به دریافت پیامک تبلیغاتی و اطلاع رسانی عدد «1» و در صورت تمایل عدد «2» را به شماره 8999 ارسال کنند.
    ایرانسل نیز از مشترکان خود خواست در صورت تمایل به عدم دریافت پیامک‌های تبلیغاتی، عدد دو را به 5005 بفرستند.
    ظاهرا برخی مشترکان که عدم تمایل خود را برای دریافت پیامک ارسال کرده‌اند، مدعی هستند که توقف پیامک‌ها چند ماه طول کشیده است و از سوی دیگر برخی مشترکان نیز تمایل به دریافت پیامک داشتند نیز بعد از گذشت چند ماه، شاهد برقراری مجدد پیامک‌های تبلیغاتی شده اند.


    نظر شما



    نمایش غیر عمومی
    تصویر امنیتی :