آخرین اخبار
facebook Telegram RSS ارسال به دوستان نسخه چاپی
کد خبر : 203910
تاریخ انتشار : 14 اسفند 1395 9:16
تعداد بازدید : 703

مدیرعامل اوبر بازنده جدال با راننده اش

ویدیوی منتشر شده از درگیری لفظی میان صاحب شرکت اوبر با یکی از رانندگان خود در حین سفر، آقای مدیرعامل را مجبور به عذرخواهی کرد.


آنا- اوبر برای مقابله با رقبایی مانند «لیفت»، ناگزیر به پایین آوردن هزینه سفرها شده و این موضوع نارضایتی رانندگان را درپی داشته است. تراویس کالانیک، مدیرعامل و صاحب شرکت اوبر، اخیرا طی یک سفر درون شهری از خودروهای شرکت خود درخواست سرویس کرد و در حین سفر، راننده که او را شناخته بود با وی درباره کاهش درآمد و ضربه ای که این کار به زندگی او زده است، صحبت می کند اما در مقابل کالانیک او را یک بی عرضه خطاب می کند که مسئولیت مشکلاتش را به گردن دیگران می اندازد. رییس شرکت تکنولوژی محور اوبر، دقت نکرده بود که در خودرویی که سوار شده دوربین نصب شده است و تمام سخنانش ضبط شده است؛ پس از انتشار ویدیوی این بحث، انتقادات زیادی به سوی او روانه شد.


نظر شما



نمایش غیر عمومی
تصویر امنیتی :