fanavaran
آخرین اخبار
   
    کد خبر : 20377
    تاریخ انتشار : 27 آذر 1391 16:49
    تعداد بازدید : 344

    پیری دیجیتالی برای تشویق به پس انداز

    یک شرکت سرمایه گذاری آمریکایی در تلاش برای ایجاد انگیزه در آمریکایی ها برای پس انداز پول یک برنامه آنلاین پیری دیجیتالی معرفی کرده است که سن مشتریان را پیرتر کرده و چهره آنها را در سال های پیری به آنها نشان می دهد.

    ایسنا- شرکت Merrill Edge این ابزار «پیری صورت» را بر اساس یک پژوهش دانشگاه استنفورد ساخته که طبق آن افرادی که چهره پیری خود را می‌بینند، بیشتر از آنهایی که با آینده‌شان مواجه نشده‌اند، برای روزهای بازنشستگی خود پس‌انداز می‌کنند.
     این ابزار باعث از میان برداشتن این فاصله و ارایه تصویری از آینده مشتریان شده و آنها را برای کنترل برنامه‌ریزی مالی طولانی‌مدت تشویق می‌کند.
     برای استفاده از این ابزار تنها باید یک عکس معمولی را آپلود کرده و سن و جنسیت را در برنامه وارد کرد تا در نهایت دورنمایی از آینده فرد ارایه شود.


    نظر شما



    نمایش غیر عمومی
    تصویر امنیتی :