fanavaran
آخرین اخبار
   
    کد خبر : 200322
    تاریخ انتشار : 2 بهمن 1395 0:47
    تعداد بازدید : 586

    چه استراتژی در رسانه ها موفق است؟

    اگر رویکرد هدفمند و مناسبی داشته باشیم، سرمایه گذاری زمان و منابع در استراتژی رسانه های اجتماعی حرکت هوشمندانه ای است. اما اغلب بازاریاب ها این اشتباه را می کنند که با هرکس در کانال های اجتماعی وارد گفت وگو می شوند. درنتیجه آنها نمی توانند صداهای واقعی را بشنوند یا مطالب موردنیازشان را ببینند؛ پس نمی توانند اندازه گیری های موفقی داشته باشند؛ بنابراین روش بهتر این است که با دقت به شناسایی اشخاصی بپردازیم که می خواهیم صدای آنها را بشنویم یا با آنها ارتباط داشته باشیم. مثلا آیا هدفمان اشخاصی است که امروز وارد بازار کار می شوند یا پدرانی با فرزندان جوان است یا مدیران اجرایی ارشدی که بازنشستگیشان نزدیک است؟

    www .hbr.org
     همچنین باید نگاه کنیم که دیگران در رسانه های اجتماعی  چه می کنند و در کجاها کارهای شان را انجام می دهند؟ یا مصرف کنندگان درباره برند، محصولات، خدمات و رقبای ما چه می گویند؟ 
    پس شروع کنیم با یک جست وجوی ساده در گوگل درباره نام برندمان، با ابزارهای تجزیه و تحلیل در شبکه های اجتماعی و در منابع تحقیقاتی ثانویه از قبیل جست وجوی پیو یا جست وجوی ادیسون تا روندهای بزرگ تر در رسانه های اجتماعی را شناسایی کنیم. این اطلاعات به ما راه درست پیدا کردن رویکرد استراتژی هدفمند را نشان می دهد. 


    نظر شما



    نمایش غیر عمومی
    تصویر امنیتی :