آخرین اخبار
facebook Telegram RSS ارسال به دوستان نسخه چاپی
کد خبر : 1987
تاریخ انتشار : 19 مهر 1390 20:15
تعداد بازدید : 414

کوچ تبلیغ کنندگان از تلویزیون به اینترنت

تبلیغ دهندگان آرام آرام ترجیح می دهند به جای استفاده از تلویزیون، به اینترنت روی آورند.

ایتنا- در نیمه اول سال ۲۰۱۱، در انگلیس پولی که بابت تبلیغات اینترنتی هزینه شده است بیش از مبلغی بوده که تبلیغ‌دهندگان به شبکه‌‌های تلویزیونی پرداخت کرد‌ه‌اند. یکی از دلایل این امر، افزایش تعداد کاربران اینترنتی عنوان شده است. در فاصله زمانی مذکور، مبلغ 2/26 میلیارد پوند معادل ۲۷ درصد کل بازار تبلیغات صرف تبلیغات اینترنتی شده است. این رقم، پیش‌تر 5/13 درصد بوده است.


نظر شما



نمایش غیر عمومی
تصویر امنیتی :