آخرین اخبار
facebook Telegram RSS ارسال به دوستان نسخه چاپی
کد خبر : 197406
تاریخ انتشار : 22 آذر 1395 11:2
تعداد بازدید : 662

معاون شبکه شرکت خدمات انفورماتیک مطرح کرد

هوشمند سازی اولویتی برای شناخت بیشتر تکنولوژی

معاون شبکه شرکت خدمات انفورماتیک گفت: هوشمندسازی یکی از روندهای کلان است که باعث می‎شود همه انتظاراتی که از شرکای تجاری خود داریم، از تکنولوژی داشته باشیم.


ایبِنا - مهران محرمیان با بیان مبحث هوشمندسازی گفت: به عبارت دیگر تکنولوژی در درازمدت باید تبدیل به دوست ما شود، هویت ما را شناسایی کند و بر اساس اتفاقات اطراف ما توصیه‎هایی ارایه دهد.
معاون شبکه شرکت خدمات انفورماتیک با طرح این پرسش که از یک بانک هوشمند چه انتظاراتی باید داشت، گفت: بر اساس اعتبار و رابطه‎ای که با بانک خود داریم، بانک‎ها باید میزان اعتبار را شناسایی کنند تا وقتی وارد کانالی می‎شویم، سرویس‎های جدیدی ارایه کند.
محرمیان ادامه داد: بانک‎ها باید برای افزایش ثروت و سودآوری اعتبار مشتریان پیشنهاداتی ارایه کنند، نه تنها در حوزه بانکی بلکه در حوزه زیرساخت هم فضای اینچنینی نیاز است. شبکه باید شبکه‎ای باشد که ارتباط با شعب را به گونه‎ای حفظ کند که بدون اینکه مشتری درگیر شود، بهترین خدمات ارایه شود.
وی گفت: اگر در مقطعی نیاز است پولی پرداخت شود، خود بانک پرداخت کند تا مشتری پیچیدگی کمتری چه در حوزه زیر ساخت چه در برنامه‎های کاربردی داشته باشد.



نظر شما



نمایش غیر عمومی
تصویر امنیتی :