fanavaran
آخرین اخبار
   
    کد خبر : 192249
    تاریخ انتشار : 11 مهر 1395 10:49
    تعداد بازدید : 709

    رگولاتوری: زیر 10 روز به شکایات اینترنتی رسیدگی می کنیم

    مدیرکل دفتر بازرسی، نظارت مدیریتی و پاسخگویی به شکایات سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی از کوتاه شدن زمان پاسخگویی به شکایات ثبت شده در سامانه ۱۹۵ رگولاتوری به کمتر از ۱۰ روز خبر داد.

    ایسنا- حسن مهدوی با بیان سامانه ۱۹۵ سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی به عنوان راهی برای ثبت شکایات مربوط به نارضایتی از خدمات اینترنتی گفت: در طول این یک سال فرآیند پاسخ دهی این سامانه کوتاه تر شده است. برای مثال اگر قبلا تا ۱۵ روز بود، درحال حاضر میانگین زمان پاسخگویی کمتر از ۱۰ روز است.
    وی درباره سامانه ۱۹۵ توضیح داد: با سامانه ۱۹۵ مردم در هر جای ایران می توانند درخواست هایی را که از اپراتورها دارند، از لحاظ کیفیت یا عدم دسترسی و غیره وارد سامانه کرده و از خدماتی که رضایت ندارند، شکایت کنند. درواقع شکایات دیگر جنبه فیزیکی ندارد و افراد از طریق سامانه می توانند شکایت و نیاز خود را تامین کنند.
    مدیرکل دفتر بازرسی، نظارت مدیریتی و پاسخ گویی به شکایات سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی ادامه داد: این سامانه به صورت خودکار به اپراتور می رود و افراد باید طی مدت ۱۰ روز پاسخ خود را دریافت کنند، در غیر این صورت درخواست به سازمان می رود و سازمان بازرسی پیگیری می کند و جواب رد یا قبول درخواست کننده
     را می دهد.
    به گفته وی سامانه ۱۹۵ از سال ۱۳۹۰ راه افتاده اما حدود یک سال است که به صورت رسمی و با این نام شناخته شده است. در سال ۱۳۹۰ میانگین شکایات ثبت شده در این سامانه ۱۰۰ مورد در سال و میانگین زمان پاسخ گویی به شکایات بالای ۴۰۰ روز بود، پرونده ها طولانی می شد و بعضی ها بیش از یک سال زمان می بُرد، اما درحال حاضر با فرآیندهای انجام شده، با میانگین حدود ۲۰ هزار شکایت در سال زمان پاسخ گویی به کمتر از ۱۰ روز رسیده است.


    نظر شما



    نمایش غیر عمومی
    تصویر امنیتی :