آخرین اخبار
facebook Telegram RSS ارسال به دوستان نسخه چاپی
کد خبر : 191993
تاریخ انتشار : 6 مهر 1395 22:52
تعداد بازدید : 795

دکترسراییان در بازدید از تلکام 2016

تلکام امسال رضایت بخش بود در تلکام سال آینده خواهیم درخشید

مدیرعامل مخابرات ایران ضمن بازدید از نمایشگاه تلکام 2016 در آیین تبیین اقدامات اجرایی گام اول یکپارچه سازی شرکت مخابرات ایران حضور یافت و یکپارچه سازی را مهم ترین برنامه و بزرگ ترین گام مخابرات دانست.


فناوران- سراییان در بازدید از نمایشگاه تلکام 2016، یکپارچگی مجموعه مخابرات ایران را مزیت نمایشگاه امسال نسبت به سال های گذشته دانست و گفت: این یکپارچگی و یک دستی که میان شرکت های مخابرات استانی و مخابرات ایجاد شده است، باعث شده هم دستاوردها و خدماتی که به مراجعه کنندگان ارایه می شود با نظم و انسجام بهتری عرضه شود، هم مردم راحت تر بتوانند از سالن گروه مخابرات بازدید کنند.
وی استقبال از هفدهمین تلکام را رضایت بخش عنوان کرد و گفت: این استقبال نشان می دهد که شرکت ها محصولات و دستاوردهای جدیدی برای عرضه دارند و در یک سال گذشته فعالیت ها و برنامه های موفقی در راستای رضایتمندی مشتریان داشته اند.
مدیرعامل مخابرات ایران اظهار امیدواری کرد با اجرای موفق برنامه تحول، در تلکام آینده شاهد درخشش بیشتر گروه مخابرات باشیم . 
وی گفت: اعتقاد قلبی در اجرای برنامه تحول یکی از ضرورت هایی است که مدیران باید با تمام وجود به دنبال اجرای آن باشند.سراییان با شرکت در آیین تبیین اقدامات اجرایی درباره گام نخست یکپارچه سازی شرکت مخابرات ایران گفت: انجام هرگونه اقدامی درجهت تحول سازمان اگر با باور قلبی همراه باشد، همسویی و مشارکت را افزایش می دهد.
مدیرعامل شرکت مخابرات ایران گام نخست یکپارچه سازی را مهم و تعیین کننده ارزیابی کرد و گفت: برای نخستین بار سهامداران و هیات مدیره محترم روی یک برنامه اتفاق نظر دارند و آن  هم طرح یکپارچه سازی است. این اتفاق مسوولیت بزرگی را متوجه ما می کند که باید با موفقیت آن را پیاده سازی کنیم تا اعتماد ذی نفعان کسب شود.
سراییان گام نخست یکپارچه سازی را یک قدم از برنامه تحول عنوان کرد و گفت: هر چقدر تا گام های بعدی فاصله را کم کنیم، زودتر به هدف تعیین شده و چشم انداز ترسیم شده خواهیم رسید.
وی تقویت اشتیاق و عشق به مشتری را در شرایط کنونی ضروری دانست و گفت: کسب و کار هر بنگاه اقتصادی وابسته به مشتری اوست؛ ازاین رو مشتری قلب تپنده سازمان محسوب می شود.
مدیرعامل شرکت مخابرات ایران، ساختار اجرایی ره نگاشت 5 ساله تحول شرکت را یک ساختار پروژه محور دانست و افزود: یک شرکت نمی تواند صدها مدیر داشته باشد، اما می تواند صدها پروژه و صدها مجری پروژه داشته باشد.
سرائیان از اعتماد سهامداران، مدیرعامل و اعضای محترم هیات مدیره به عنوان یک فرصت یاد کرد و افزود: اگر با اجرای موفق برنامه تحول بتوانیم اعتماد سهامداران را همواره جلب کنیم، مطمئنا یک اعتبار بزرگ بین المللی کسب خواهیم کرد.
وی شکل گیری همگرایی را نقطه عطف برنامه ره نگاشت عنوان کرد و افزود: FMC در شرکت مخابرات ایران در تمام حوزه ها لازم و حیاتی است. اگر این مهم به صورت کامل اجرا نشود، اقدامات دیگر در مسیر تحول بی اثر خواهد بود.
مدیرعامل شرکت مخابرات ایران از تمام مدیران استان ها خواست در هر مقام و جایگاهی باشند با اعتقاد و باور قلبی و تلاش مضاعف درجهت اجرای برنامه تحول بکوشند.


نظر شما



نمایش غیر عمومی
تصویر امنیتی :