آخرین اخبار
facebook Telegram RSS ارسال به دوستان نسخه چاپی
کد خبر : 191281
تاریخ انتشار : 28 شهریور 1395 11:17
تعداد بازدید : 1011

سیاست شرکت مخابرات کاهش فاصله مشتری و فروشنده است

مخابرات استان تهران و البرز به لحاظ دامنه وسیع ارایه خدمات، در اجرای برنامه ره نگاشت 5 ساله شرکت مخابرات ایران، 40 درصد از بازوان اجرایی این برنامه را در اختیار دارد.


شرکت مخابرات ایران- رسول سراییان، مدیرعامل شرکت مخابرات که در «همایش استراتژی ره نگاشت 5 ساله و جشن میلیونی شدن اینترنت پرسرعت مخابرات استان تهران» سخن می گفت، با بیان این مطلب افزود: اگر همگام با فناوری های نوین و بازار کسب و کار حرکت نکنیم، بازار کسب و کار فعلی را نیز از دست خواهیم داد.
وی در بیان فرآیند تغییر و تحول در ساختار مخابرات طی سال های گذشته گفت: در دهه های گذشته ساختار مخابرات براساس نیاز تغییرات زیادی کرد. زمانی تصمیم بر این شد  که 30 شرکت مخابرات استانی زیر نظر مخابرات ایران اداره شود، در برهه ای هم شرکت ارتباطات سیار ایران تشکیل شد، اکنون نیز براساس بررسی های صورت گرفته توسط مشاوران خارجی و داخلی تصمیم بر آن شد که شرکت های مخابرات استانی در مخابرات ایران ادغام شوند. همه این تغییر و تحولات نشانگر ضرورت ایجاد تحول در فعالیت های کلان یک بنگاه اقتصادی است.
وی به نقش تعیین کننده مشتری در استراتژی شرکت پرداخت و افزود: امروزه مشتری است که نوع محصول و استراتژی یک شرکت تعیین می کند. مشتری قلب حرکت یک سازمان و نقطه آغاز تمام تصمیمات در یک شرکت است.
سراییان افزود: ما در تحول به دنبال خلق آینده هستیم. از آن جا که فضای کسب و کار دائما در حال تغییر است، باید آینده خود را همواره با تغییر در روش ها و به کارگیری فناوری های جدید براساس برنامه تحول بسازیم.
مدیرعامل شرکت مخابرات ایران در بخش دیگری از سخنان خود به اهمیت حوزه رقابت در رشد و بالندگی شرکت پرداخت و گفت: با زدون اندیشه های سنتی، تغییر بنیادی در فرهنگ سازمانی، ارتقای آمادگی و تغییر رفتار سازمانی، ایجاد فضای خلاقیت و نوآوری و افزایش اثربخشی فردی و سازمانی، می توانیم در حوزه رقابت، تهدیدها را به فرصت تبدیل کنیم.  
سراییان به تشریح اهمیت خدمات دیجیتالی بر پایه  IT پرداخت و گفت: استفاده صددرصدی از بستر IT و فناوری های دیجیتالی، فاصله مشتری تا فروشنده خدمات را کم می کند.  


نظر شما



نمایش غیر عمومی
تصویر امنیتی :