fanavaran
آخرین اخبار
   
    کد خبر : 187451
    تاریخ انتشار : 2 مرداد 1395 10:38
    تعداد بازدید : 476

    پاسخ مخابرات تهران به انتقاد از سامانه 1818

    هفته گذشته یک عضو شورای شهر تهران در نطق پیش از دستور خود به طرح انتقاداتی در خصوص قبوض مخابراتی و سامانه پرداخت 1818 مخابرات تهران پرداخت که این موضوع با واکنش شرکت مخابرات استان تهران مواجه شد.

    فناوران - محمدمهدی تندگویان در تذکرات پیش از دستور جلسه علنی شورای شهر تهران که در خبرگزاری فارس منتشر شد، گفته بود: مخابرات کشور مدتی است که در قبوض تلفن همراه یا ثابت بندهایی اضافه کرده که بابت آن از مردم پول می گیرند و این در حالی است که اطلاع رسانی درستی انجام نشده است و در قبوض رقم های بالایی برای مردم می آید که باید پرداخت کنند و اطلاع رسانی درستی در این زمینه انجام نشده است.
    وی همچنین گفته بود: سایت رایانه ای پرداخت پول و تلفن 1818 نیز دچار مشکل شده است چرا که مردم پول قبوض خود را پرداخت می کنند اما رسید به مخابرات نمی رود. این مشکل در تهران عمومی است و هنگامی که مردم به دفاتر مخابرات مراجعه می کنند عنوان می شود چون سی دی نیامده باید دوباره قبض ها را وارد کنند و مخابرات نباید دوباره این مبالغ را از مردم اخذ کند.
    در همین راستا روابط عمومی شرکت مخابرات استان تهران، در واکنش به این موضوع توضیحاتی به شرح زیر را برای روزنامه فناوران ارسال کرد. 
    «هر گونه تغییرات و افزایش تعرفه تلفن ثابت بر اساس آیین نامه مصوب سازمان تنظیم مقررات و رگولاتوری صورت می گیرد و تغییرات در هر زمینه ای بصورت کامل از طریق رسانه های جمعی و سایت شرکت مخابرات استان تهران به عموم شهروندان اطلاع رسانی می شود.
    لازم به ذکر است شماره 1818 سامانه تلفنی دریافت و پرداخت قبوض کارکرد تلفن ثابت است و ارتباط تلفنی مشترکینی که از این طریق نسبت به پرداخت بدهی صورت حساب خود اقدام نمایند نهایتا ظرف مدت  3 دقیقه در سیستم مالی شرکت مخابرات استان تهران اعمال شده و مشترکین پس از هر پرداختی از طریق سامانه 1818 کد رهگیری دریافت می کنند.
    همچنین در صورتیکه سامانه 1818 نیاز به روز رسانی و یا ارتقاء داشته باشد و منجر به اختلال گردد از طریق رسانه های جمعی و سایت شرکت مخابرات استان تهران، به نشانی tct.ir به مشترکین اطلاع رسانی می شود.
    در پایان از مسئولان و به خصوص افرادی که نماینده مردم هستند انتظار می رود پس از اطلاع یابی دقیق در مورد نهادهای خدمت رسانی همانند مخابرات اقدام به مصاحبه نمایند تا ارائه اطلاعات نادرست، موجب تشویش اذهان عمومی نشود.» 


    نظر شما



    نمایش غیر عمومی
    تصویر امنیتی :