آخرین اخبار
facebook Telegram RSS ارسال به دوستان نسخه چاپی
کد خبر : 184790
تاریخ انتشار : 30 خرداد 1395 11:26
تعداد بازدید : 616

آغاز به کار سامانه شکایات مشتریان بانک صادرات

با حضور مدیر عامل، اعضای هیات مدیره بانک صادرات ایران، مدیران بانک مرکزی ج.ا.ا و سازمان بازرسی کل کشور از سامانه رسیدگی به شکایات مشتریان این بانک رونمایی شد.

فناوران - اسماعیل لـله گانی در این مراسم طی سخنانی با بیان اینکه بسیاری از شکایت های مشتریان به بانک اعلام نمی شود گفت: باید از مشتریانی که نارضایتی خود را به بانک اعلام می کنند، ضمن تقدیر و تشکر، به درخواست و تقاضای آنها رسیدگی شود. که ایجاد این سامانه گام موثری در زمینه رسیدگی به شکایات مخاطبان بانک است.
وی با بیان گستردگی شعب و واحدهای بانکی در گستره کشور گفت: تعداد ٤٤ میلیون حساب و حجم بالای تراکنش ها و عملیات بانکی و گستردگی تعداد مشتریان ایجاب می کرد که یک سامانه مدیریت رسیدگی به شکایات مشتریان طراحی و ساماندهی شود.
مدیرعامل بانک صادرات ایران، مدیریت موثر شکایات مشتریان و کارکنان را یکی دیگر از موضوعات مهم دانست و افزود: این مدیریت ایجاب می کند که در این رابطه برنامه ریزی، سازماندهی، هماهنگی، نظارت و کنترل در بحث مدیریت رسیدگی به شکایات مدنظر قرارگیرد.
که باوجود بزرگی و قدمت بانک صادرات ایران، به چابکی و چالاکی بانک توجه شده و توانسته ایم با استفاده از سامانه های الکترونیکی، در اسرع وقت و با دقت پاسخگوی نظرات و شکایات حجم بالای مشتریان خود باشیم. این موضوع می تواند برای بانک شهرت و اعتبار داشته باشد و این بانک قابلیت رقابت با بانک های کوچک و چابک در عرصه خدمات دارد و روزبه روز به دنبال افزایش رقابت پذیری است.


نظر شما



نمایش غیر عمومی
تصویر امنیتی :