fanavaran
آخرین اخبار
   
    کد خبر : 184101
    تاریخ انتشار : 19 خرداد 1395 11:20
    تعداد بازدید : 550

    انتقاد از نحوه پشتیبانی برخی مناطق مخابرات تهران

    این روزها برخی از سازمان ها و نهادهای خدماتی فقط به فکر فرستادن قبوض به منازل مشترکان هستند و از کوچکترین خدمات رسانی دریغ می کنند.

    خبرگزاری میزان- چند وقتی می شود که برخی از مخاطبان از پاسخگو نبودن برخی از شرکت ها و سازمان های خدماتی از جمله مخابرات شکایت دارند.
    طبق اطلاعات دریافتی هیچ کدام از خطوط تلفنی که روی قبوض تلفن خانگی نوشته شده جواب مشترکان را نمی دهد تا هم مشترکان مشکلات خود را بازگو و هم از اپراتورها برای رفع مشکل کمک بگیرند.
    در برخی موارد دیده شده مثلا در مرکز مخابرات سلمان فارسی واقع در سعادت آباد یکی از کارمندان تلفن را برداشته و بلافاصله قطع می کند و بعد از بارها تماس مشترکان موفق به شنیدن صدای اپراتور و بیان مشکلات خود نمی شوند.
    خدمات ADSL هم همین وضعیت را دارد، تا جایی که با مراجعه حضوری به مراکز مخابرات، شما را به تلفن 2020 حواله می دهند و وقتی هم که با این تلفن تماس می گیرید هیچ امکان و دسترسی به اپراتور و بیان مشکل خود ندارید. بر اساس این گزارش شرکت مخابرات استان تهران باید هم در انتخاب برخی از کارکنان خود دقت کند و هم درنحوه پاسخگویی تلفن گویا فکر جدیدی داشته باشد.


    نظر شما



    نمایش غیر عمومی
    تصویر امنیتی :