آخرین اخبار
facebook Telegram RSS ارسال به دوستان نسخه چاپی
کد خبر : 183459
تاریخ انتشار : 10 خرداد 1395 10:55
تعداد بازدید : 658

در گردهمایی نمایندگان کانال رادکو

کانال جدید توزیع راهکارهای کسپرسکی در ایران معرفی شد

گردهمایی نمایندگان کانال رادکو در ایران با عنوان IMAP 2016 با حضور شرکت های فعال امنیت فناوری اطلاعات کشور با هدف ایجاد ارتباط متقابل در هتل اسپیناس پالاس تهران برگزار شد که در این گردهمایی، نقاط تمایز محصولات امنیتی کسپرسکی و مزایای کانال توزیع رادکو برای پیشبرد امور نمایندگی ها معرفی شدند.

فناوران- در ابتدای گردهمایی شهرام جهان بیگلری، عضو هیات مدیره شرکت ارتباطات امن داده ای راد (رادکو)، هدف از تشکیل کانال رادکو را ایجاد راهی نو برای عرضه راهکارهای امنیتی جدید و توسعه بازار نمایندگی ها دانست و گفت: فقدان وجود قانون کپی رایت در کشور ما اغلب باعث شده تا جامعه تمایلی به پرداخت هزینه بابت خرید نرم افزار اوریجینال نداشته باشد اما با تمام این اوصاف تلاش ما از همان آغاز بر این بوده تا این فرهنگ را ایجاد کنیم که جامعه با منافع خرید نرم افزار اصلی آشنا شود.
جهان بیگلری افزود: این مهم در طی سال های جاری تا حد بسیار زیادی ایجاد شده و رویکرد جامعه نسبت به خرید محصولات اصلی اصلاح شده است، امروز هدف ما در رادکو نه تنها عرضه راهکارهای امنیتی اورجینال بوده بلکه ارایه نرم افزار به عنوان سرویس امنیتی (SaaS) است. امیدوارم بتوانیم با تمرکز بر مجموعه راهکارها و سرویس های و خدمات ارزش افزوده جدیدی که برای نمایندگان فراهم می آوریم فرصت های جدید کسب وکار را برای همکارانمان به وجود بیاوریم.
در ادامه سمینار، کارشناسان و متخصصان فنی شرکت رادکو با بیان ویژگی های کانال رادکو در ارتباط با نمایندگان پرداختند. بر این اساس، این امکان برای کانال نمایندگان رادکو به وجود آمده که محصولات سازمانی و آنلاین کسپرسکی، سرویس های امنیتی کسپرسکی، دوره های آموزشی راهکارهای کسپرسکی و محصولات امنیتی کسپرسکی را پس از این عرضه کنند.
به گفته کارشناسان فروش این شرکت، تسهیل در ثبت سفارش ها و فرایند توزیع از مزایای کانال توزیع رادکو است. امکاناتی نظیر پورتال نمایندگان و وب سرویس آنلاین این فرصت را به نمایندگان رادکو می دهد که در شرایط بهتر و با اطلاعات دقیق تری نسبت به محصول و نیاز مشتری به فعالیت بپردازند.
به گفته کارشناسان فنی رادکو، کسپرسکی اکنون در بیش از 200 کشور جهان حضور دارد و دارای 33 دفتر منطقه ای است. این شرکت بزرگ امنیتی با 400 میلیون مشتری جهانی و به عنوان رهبر در حوزه راهکارهای امنیت اطلاعات از نظر گارتنر بوده و در سال 2014 از 79 آزمودن امنیتی که توسط شرکت های معتبر بین المللی ارزیابی این حوزه روی محصولات آن صورت گرفته در 51 آزمون، رتبه اول را به دست آورده است. این شرکت برای تمامی شاخه های امنیتی دارای محصول بوده و فعالیتش، تنها به آنتی ویروس ها خلاصه نمی شود. 


نظر شما



نمایش غیر عمومی
تصویر امنیتی :