آخرین اخبار
facebook Telegram RSS ارسال به دوستان نسخه چاپی
کد خبر : 183458
تاریخ انتشار : 10 خرداد 1395 10:54
تعداد بازدید : 723

گرین، توتولینک را به بازار شبکه ایران آورد

شرکت پردیس صنعت سیاره سبز، صاحب برند گرین، با برگزاری مراسمی در روز پنج شنبه گذشته، محصولات شبکه توتولینک را به سبد کالاهای خود افزود.

فناوران- در این مراسم، مهدی میر نقی، مدیربازاریابی گرین، با بیان اینکه در سال های گذشته به واسطه تحریم ها شرکت ها و برندهای با کیفیت فناوری جرأت یا مجوز ورود به بازار ایران را نداشته اند، گفت: پس از توافق هسته ای برندهای معتبر و باکیفیت خواستار حضور در ایران شده اند که یکی از آنها توتولینک، برند برتر تجهیزات شبکه کره جنوبی
است. 
خوش سیر، مدیر فروش پردیس صنعت سیاره سبز نیز با اعلام اینکه مذاکره با توتولینک بیش از یک سال طول کشیده است، اظهار امیدواری کرد که با توجه به کیفیت محصول، این برند در بازار داخلی به موفقیت دست یابد.
شیرخان، مدیر خدمات پس از فروش گرین نیز در ادامه این مراسم به تشریح نحوه ارایه خدمات پس از فروش این شرکت پرداخت و سرعت در ارائه سرویس، تعرفه یکسان و سراسری، کیفیت بالا برای اجتناب از بازگشت دوباره تست های کنترل کیفیت، ارزیابی سخت گیرانه در هنگام گارانتی محصولات، ۳۶ ماه گارانتی و گارانتی تعویض را از جمله نکات برتر گارانتی گرین اعلام کرد.
به گفته وی، محصولات توتولینک دوبار در کارخانه تست های کنترل کیفیت را پشت سر می گذارند و 35 درصد محصولات نیز به طور تصادفی، یک بار دیگر مورد آزمون قرار می گیرند؛ به همین دلیل گفته می شود که هر محصول 235 درصد تست می شود. شیرخان دارای کیفیت PBC  و مونتاژ را از ویژگی های تولید توتولینک دانست و اعلام کرد که این محصولات تنها 7 دهم درصد گزارش خرابی دارد که در حوزه تجهیزات سخت افزاری، آمار بسیار خوبی است. 
شیرخان افزود: گرین برای ارایه خدمات به مشتریان تجهیزات شبکه توتولینک ۳۳ نمایندگی مستقیم و ۱۳۳ نمایندگی فروش در نظر گرفته است.
دیوید زین، مدیر منطقه ای توتولینک دیگر سخنران این همایش بود. وی ابتدا به بیان تاریخچه ای از این برند پرداخت و گفت: شرکت مادر برند توتولینک، Zioncom نام دارد که در سال 1998 به عنوان ODM آغاز به کار کرد. این شرکت صاحب برند های ipTime و Totolink است.
زین افزود: سهم برند تجهیزات شبکه ipTime  در کره جنوبی در سال 2005 51 درصد بوده که در سال 2007 به 82 درصد رسیده و همچنان این پیشتازی را حفظ کرده است. به گفته وی، این برند ده سال متوالی برند اول تجهیزات شبکه کره جنوبی بوده است. به گفته وی، با توجه به کیفیت و موفقیت برند ipTime، برند TOTOLINK نیز برای عرضه محصولات به بازار جهانی در سال 2011 معرفی شد. به گفته وی، طبق برنامه، این برند در سال های 2015 تا 2017 روی بازارهای خاورمیانه و از 2018 تا 2020 برای نفوذ در بازار اروپا برنامه ریزی می کند.
به گفته زین، شعار توتولینک هوشمندترین محصولات شبکه است که دلایل آن عبارت از ظاهر هوشمند (Looks Smart)، کارایی و عملکرد هوشمند (Performance Smart) و فعالیت هوشمند در بازار (Act Smart) است.
مدیرمنطقه ای توتولینگ گفت: کیفیت محصولات توتولینک به دلیل تیم پشتیبانی کره ای متخصص، تست ۲۳۵ درصدی محصولات، فدانشدن کیفیت به خاطر قیمت، دریافت استانداردهای ایزو ۹۰۰۱ و ایزو ۱۴۰۰۱ و همچنین استفاده از سیستم ERP ویژه است.
او دلیل ورود این برند کره ای به ایران را تعداد بالای کاربران اینترنت و همچنین افزایش این تعداد در سال های گذشته بر شمرد. به گفته زین، تعداد کاربران اینترنت ایرن در دسامبر سال 2014 میلادی 46 میلیون و در دسامبر سال گذشته 61 میلیون نفر بوده است. همچنین تعداد اشتراک اینترنت ثابت در ایران از 4.2 میلیون در فصل دوم 2015 به 6.1 میلیون در فصل دوم 2016 رسیده که بیشترین میزان در منطقه است.
در این مراسم تعدادی از محصولات توتولینک که به بازار ایران عرضه شده نیز معرفی شد.


نظر شما



نمایش غیر عمومی
تصویر امنیتی :