آخرین اخبار
facebook Telegram RSS ارسال به دوستان نسخه چاپی
کد خبر : 18311
تاریخ انتشار : 30 آبان 1391 10:39
تعداد بازدید : 583

اریکسون برای اپراتورهای خاورمیانه راهکار مدیریت ارتباط با مشتری عرضه کرد

شرکت اریکسون از عرضه راهکار مدیریت ارتباط با مشتری برای اپراتورهای فعال در صنعت ارتباطات راه دور آسیا
خبر داده است.

همکاران سیستم- شرکت اریکسون محصول جدیدی با نام اریکسون تلکام سی آر‌ ام را عرضه کرده که با نرم‌افزارهای مدیریت ارتباط با مشتری (CRM) و مدیریت صورت‌حساب‌ها یکپارچه شده است. این محصول درواقع نتیجه همکاری راهبردی شرکت‌های اریکسون و مایکروسافت است که خبر آن برای نخستین بار در کنگره جهانی موبایل سال گذشته در بارسلونای اسپانیا
 اعلام شد.
راهکار تلکام سی آر ‌ام شرکت اریکسون به اپراتورهای فعال در منطقه خاورمیانه کمک می‌کند تا سطح رضایت‌مندی مشتریان خود را افزایش دهند و در عین حال تعداد و طول تماس‌های صورت گرفته از سوی آنها را کاهش دهند.
این راهکار همچنین امکان مدیریت صورت‌حساب‌ها و اطلاعات و داده‌های مربوط به مشترکان را در یک محیط خلاقانه فراهم می‌کند. اپراتورهای کاربر به کمک این قابلیت بهتر می‌توانند نیاز مشتریان خود در زمینه خدمات پشتیبانی را
 برآورده کنند.
بر اساس این گزارش، محصول جدید شرکت اریکسون بر مبنای راهکار مدیریت ارتباط با مشتری مایکروسافت (دینامیک سی آر ‌ام ۲۰۱۱) طراحی شده و با راهکار BSCS Ix اریکسون که کار مدیریت صورت‌حساب‌ها و شارژدهی را انجام می‌دهد، یکپارچه
شده است.
آندرز لیندبلاد، رییس شعبه خاورمیانه شرکت اریکسون در این باره گفته است: یکپارچگی این محصول با راهکار مدیریت صورت‌حساب‌ها به ویژه برای متصدیان و کارگزاران آی تی منطقه خاورمیانه که برای کاهش هزینه یکپارچه‌سازی سیستم‌های خود تحت فشار هستند، بسیار حایز اهمیت است.
کریم رمضان، مدیر بخش راهکارهای کسب و کار شرکت مایکروسافت در منطقه خاورمیانه نیز درباره همکاری مایکروسافت و اریکسون گفته است: شرکت اریکسون به کمک راهکارهای مدیریت ارتباط با مشتری شرکت مایکروسافت (دینامیک سی آر ‌ام) می‌تواند با استفاده از مهارت‌های مرتبط با صنعت ارتباطات راه دور به اپراتورهای فعال کمک کند تا رقابت‌پذیری خود در این صنعت دایم‌التغییر را حفظ کنند.


نظر شما



نمایش غیر عمومی
تصویر امنیتی :