fanavaran
آخرین اخبار
   
    کد خبر : 182941
    تاریخ انتشار : 3 خرداد 1395 11:24
    تعداد بازدید : 709

    تدابیر مخابرات تهران برای حفظ مشترکانش

    مدیرعامل شرکت مخابرات استان تهران گفت: حفظ و تبدیل مشتریان فعلی به مشترکان وفادار از اهداف استراتژی مخابرات تهران است.

    فناوران- صیدی تدوین استراتژی شرکت در راستای دو هدف اصلی حفظ مشتریان فعلی و تبدیل مشتریان فعلی به مشترکان وفادار شرکت مخابرات استان تهران را گام مهمی دانست و گفت: تمامی این تلاش ها در کنار تخصص همکاران مخابرات استان تهران به منظور خدمت به خلق انجام می شود.
    صیدی تدوین و ا بلاغ استراتژی، باتوجه به وظایف قسمت های گوناگون شرکت و جاری و ساری ساختن فرهنگ استراتژی در شرکت را به عنوان اهم فعالیت های سال 94 نام برد و تعمیم استراتژی از سطوح مدیران ارشد به تمامی کارکنان رسمی و پیمانکاری و کارشناسان را از اهداف شرکت در سال 95 عنوان
     کرد.
    کاهش لاوصولی ها، تعیین تکلیف بخش زیادی از قراردادهای باز، توجه به آموزش مشتری مداری همراه با تسلط بر تخصص های فنی شبکه عظیم مخابراتی برای پاسخگویان 2020 و کاهش زمان پاسخگویی به کمتر از سه دقیقه، افزایش چشمگیر پهنای باند دیتا و کاهش قطعی در شبکه از دیگر موارد تشریح و گزارش شده توسط مدیرعامل شرکت مخابرات استان تهران بود.


    نظر شما



    نمایش غیر عمومی
    تصویر امنیتی :