fanavaran
آخرین اخبار
   
    کد خبر : 181490
    تاریخ انتشار : 14 اردیبهشت 1395 11:7
    تعداد بازدید : 659

    موسیقی دیجیتالی از رسانه های فیزیکی پیشی گرفت

    آمار به دست آمده از مراکز معتبر تحلیلی و آماری نشان دهنده این است که صنایع استریم آنلاین موسیقی توانسته اند در کسب درآمد از مدل های فیزیکی مشابه پیشی بگیرند.

    ایتنا- موسیقی به عنوان یکی از صنایع بسیار مهم و پردرآمد در عصر دیجیتال شناخته می شود با این حال نحوه ارائه موسیقی در دنیای امروزی ما دستخوش تغییراتی بسیار زیاد شده است و مانند انواع دیگر رسانه ها بیشتر به سوی ارایه محتوا به صورت آنلاین گرایش داشته است.
    به تازگی آمار مربوط به فروش موسیقی در سطح جهانی در طول سال گذشته میلادی به رسانه ها ارائه شده است که این آمار نشان دهنده آغازی برای پایان عصر ساختار فیزیکی عرضه موسیقی است.
    آمار ارائه شده نشان می دهند که در طول سال ۲۰۱۵ میلادی، صنایع موسیقی ازنظر سود به مجموع رشد ۱۵ میلیون دلاری دست یافته اند که این رقم معادل 2/3 درصد رشد کلی در صنایع است.
    حال نکته مهم در این میان این است که بخش عمده ای از درآمد این صنایع در طول سال گذشته مربوط به ارائه دیجیتالی موسیقی بوده است. صنایع موسیقی در بخش استریم آنلاین در طول سال گذشته با ۴۵ درصد رشد روبه رو بوده و به این ترتیب درآمدی 7/6 میلیارد دلاری را از خود به جای گذاشته است.
     این آمار نشان می دهد که درآمد این بخش نسبت به درآمد بخش فروش فیزیکی موسیقی برتری داشته است که این موضوع نخستین بار در تاریخ به چشم می خورد.


    نظر شما



    نمایش غیر عمومی
    تصویر امنیتی :