آخرین اخبار
facebook Telegram RSS ارسال به دوستان نسخه چاپی
کد خبر : 17687
تاریخ انتشار : 17 آبان 1391 10:41
تعداد بازدید : 1409

روش های دریافت ریز مکالمات سیم کارت های ایرانسل اعلام شد

مدیر روابط عمومی ایرانسل درخواست از طریق مرکز تماس، مراجعه حضوری به مراکز خدماتی و کنترل اینترنتی حساب را از جمله روش های دریافت ریز مکالمات سیم کارت های دایمی ایرانسل عنوان کرد.

ایسنا- آرش کریم‌بیگی با بیان این مطلب گفت: مشترکان سیم‌کارت‌های دایمی ایرانسل می‌توانند از طریق تماس با مرکز تماس با شماره 700 از خطوط ایرانسل و 09377000000 از سایر خطوط نسبت به ارایه درخواست صدور ریز مکالمات‌شان اقدام کنند.
وی افزود: علاوه بر این، آن دسته از مشترکان سیم کارت‌های دایمی که علاقه‌مند به دریافت ریز مکالمات‌شان به صورت حضوری هستند، می‌توانند با مراجعه حضوری به مراکز خدماتی ایرانسل در سراسر کشور اقدام به دریافت ریز مکالمات‌شان کنند. کریم‌بیگی روش اینترنتی دریافت ریز مکالمات مشترکان سیم‌کارت‌های دایمی را یکی دیگر از روش‌های معمول عنوان و گفت: مشترکان سیم‌کارت‌های دایمی می‌توانند با استفاده از کنترل حساب اینترنتی‌شان از طریق وب‌سایت رسمی ایرانسل به نشانی www.irancell.ir ریز مکالمات خود را نیز دریافت کنند. مدیر روابط عمومی ایرانسل با اشاره به اینکه در هر یک از سه روش ذکر شده، مشترکان سیم‌کارت‌های دایمی ایرانسل می‌توانند ریز مکالمات مربوط به یک سال اخیر خود را دریافت کنند، افزود: با استفاده از سرویس کنترل حساب اینترنتی امکان دریافت ریز مکالمات با فرمت اکسل و همچنین فهرست تفکیکی نیز ممکن است.
وی همچنین هزینه دریافت ریز مکالمات برای مشترکان سیم‌کارت‌های دایمی، از طریق دو روش تماس با مرکز تماس و مراجعه حضوری به مراکز خدماتی ایرانسل را 20 هزار ریال به ازای هر دوره عنوان کرد و یادآور شد: دریافت ریز مکالمات از طریق کنترل حساب اینترنتی رایگان خواهد بود.
کریم بیگی در خصوص مشترکان سیم‌کارت‌های اعتباری که مایل به دریافت ریز مکالمات‌شان هستند نیز گفت: مشترکان سیم‌کارت‌های اعتباری نیز می‌توانند بدون داشتن نامه قضایی و فقط با مراجعه به یکی از مراکز خدمات ایرانسل در شهرهای تهران، مشهد، تبریز، بابل، اصفهان و شیراز ریز مکالمات یک ماهه گذشته خود را دریافت کنند.
وی افزود: در شهرهایی که مراکز خدمات ایرانسل دایر نیستند نیز نمایندگان منتخب فروش ایرانسل، انجام امور حقوقی را بر عهده دارند و مشترکان سیم‌کارت‌های اعتباری می‌توانند با مراجعه به این نمایندگان ریزمکالمات یک ماهه گذشته خود را دریافت کنند.
مدیر روابط عمومی ایرانسل گفت: مشترکان سیم‌کارت‌های اعتباری می‌توانند در صورت تنظیم شکایت در مراجع قضایی به دلیل مزاحمت و دیگر موارد، ریز مکالمات خود را تا شش ماه گذشته نیز از شرکت ایرانسل دریافت کنند.


نظر شما



نمایش غیر عمومی
تصویر امنیتی :