fanavaran
آخرین اخبار
   
    کد خبر : 16332
    تاریخ انتشار : 3 آبان 1391 10:18
    تعداد بازدید : 323

    خط مشاوره تلفنی بهزیستی قطع شد

    مدیرکل مشاوره سازمان بهزیستی کشور با انتقاد از عملکرد مخابرات استان تهران در قطع خط مشاوره تلفنی 148 سازمان بهزیستی در این استان گفت: دو هفته از قطع خط مشاوره تلفنی 148 که سهم بسزایی در تامین سلامت اجتماعی جامعه داشت می گذرد.

    ایسنا- رویا ذکایی گفت: این خط سالانه بیش از 400 هزار تماس تلفنی را پاسخ می‌دهد و از مواردی همچون فروپاشی خانواده و آسیب‌های اجتماعی جلوگیری می‌کند.
    مدیرکل مشاوره سازمان بهزیستی در ادامه عنوان کرد: در طی دو سال اخیر وزارت ارتباطات مصوبه‌ای داشت که بیان می‌کرد هر سازمان تنها می‌تواند یک خط اضطرار داشته باشد و به این ترتیب خط 123 به عنوان خط اضطرار شناسایی و خواستار قطع خط مشاوره تلفنی 148 شدند. ذکایی بیان کرد: سازمان بهزیستی رایزنی‌های بسیاری را با وزارت تعاون و رفاه اجتماعی و ارتباطات انجام داد و آمارهای عملکرد این خط را به آنها ارایه کرد تا به این ترتیب از قطع این خط که در رفع نیازهای جامعه بسیار موثر بوده است، جلوگیری شود.
    وی گفت: در نتیجه این مذاکرات توافقاتی حاصل شد تا خط 148 به 1480 تبدیل و در سراسر کشور پوشش داشته باشد.اما پس از حصول این توافقات بیش از دو هفته است که مخابرات استان تهران خط 148 را قطع کرده است و طی این مدت تماس‌های مردمی زیادی برای رفع این مشکل و وصل مجدد خط 148 داشته‌ایم، حال آنکه نمی‌توانیم در این راستا به مردم توضیح دهیم.


    نظر شما



    نمایش غیر عمومی
    تصویر امنیتی :