آخرین اخبار
facebook Telegram RSS ارسال به دوستان نسخه چاپی
کد خبر : 16093

قرار بانک شهر در جایگاه برتر قرار گرفت

روابط عمومی بانک شهر در بخش برنامه ریزی ارتباطی با ارایه کمپین تبلیغاتی “ما با قرارهای مان زندگی می کنیم” در جایگاه برتر قرار گرفت.

بینا- بر اساس رای هیات داوران هشتمین دوره جشنواره برترین‌های روابط‌عمومی‌ایران در سال‌1391 متشکل از استادان دانشگاه، نخبگان و نظریه‌پردازان حوزه ارتباطات‌، لوح سپاس اثر برتر روابط‌عمومی‌در رشته برنامه‌ریزی ارتباطی برای طراحی کمپین تبلیغاتی بانک شهر با شعار “ما با قرارهای‌مان زندگی می‌کنیم” به روابط‌عمومی‌بانک شهر اختصاص یافت.
در این دوره از سمپوزیوم  250سازمان،  تعداد‌ یکهزار و 900 اثر را در 9 بخش رقابتی به قضاوت هیات داوران گذاشتند و داوران نیز طی دو مرحله به ارزیابی آثار ارسالی پرداخته و برگزیدگان مورد تقدیر قرار گرفتند.


نظر شما



نمایش غیر عمومی
تصویر امنیتی :