آخرین اخبار
facebook Telegram RSS ارسال به دوستان نسخه چاپی
کد خبر : 15973
تاریخ انتشار : 1 آبان 1391 10:25
تعداد بازدید : 548

نارضایتی از سرویس های تلفن همراه در مکه یک اشتباه رسانه ای بود

معاون نظارت و اعمال قانون سازمان تنظیم مقررات نارضایتی زایران از خدمات تلفن همراه را یک اشتباه رسانه ای دانست.

باشگاه خبرنگاران-در پی نشست خبری مبنی بر نارضایتی مشترکان سیم‌کارت‌های ایران در سفر به عتبات عالیات مبنی بر گران بودن تعرفه‌ها نسبت به نرخ‌های اعلامی و توزیع نشدن سیم‌کارت‌های رایگان حسن رضوانی معاون نظارت و اعمال قانون سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی گفت: این خبر در پی مصاحبه روزنامه زایر با یکی از مسافران خانه خدا و اعلام نارضایتی‌اش با تعمیم این موضوع به همه زایران منتشر شد که همین مساله باعث شایعه‌سازی در این خصوص شد. وی گفت: ناظران ما در عربستان و ایران موضوع را مجددا بررسی کرده‌اند که همین بررسی‌ها مشخص کرد که این خبر تنها یک اشتباه رسانه‌ای بوده است.رضوانی گفت: روزنامه زایر هم اشتباه خود را با درج تکذیبه‌ای در روز 28 مهر ماه اعلام کرد.
رضوانی در خاتمه در خصوص توزیع نشدن سیم‌کارت‌های رایگان همراه اول به‌رغم تبلیغات این اپراتور گفت: الزامی به توزیع سیم‌کارت رایگان وجود نداشته هر چند که سیم‌کارت‌های رایگان این اپراتور به دست تعدادی از مشترکان رسیده است.


نظر شما



نمایش غیر عمومی
تصویر امنیتی :