fanavaran
آخرین اخبار
   
    کد خبر : 12382
    تاریخ انتشار : 21 شهریور 1391 10:50
    تعداد بازدید : 613

    قائم ‌مقام شرکت مخابرات استان تهران:

    علاقه داریم با شرکت های «ندا» تعامل کنیم

    شرکت های ندا از 14 تیرماه امسال درخواست ران‍ژه را به «سیستم اتوماسیون درخواست و برقراری سرویس های شرکت مخابرات « منتقل کرده اند اما از دوازدهم مردادماه دسترسی سامانه شرکت هایی که قیمت های رانژه را نپذیرفته اند، قطع شده است.

    تلنا- درحالی که بیش از پنج هزار درخواست رانژه خطوط شرکت‌های ندا در مخابرات استان تهران بلاتکلیف مانده است؛ مدیران عامل دو شرکت که تقریبا نیمی از بازار اینترنت پرسرعت استان تهران را در میان شرکت‌های PAP در اختیار دارند، در مصاحبه‌ای گفتند: در صورتی که مهلت قانونی پیش‌بینی شده برای رانژه خطوط توسط مخابرات تنها 72 ساعت است، مخابرات استان تهران به دلیل آنکه این شرکت‌ها از پذیرش قیمت‌های مغایر با کمیسیون 97 تنظیم مقررات خودداری کرده‌اند، دسترسی سامانه آنها را قطع و این شرکت‌ها مجبورند روزانه به 100 رانژه اکتفا کنند که با این حساب، کاربران کنونی آنان به طور متوسط بیش از یک ماه در انتظار اتصال می‌مانند.
    در همین رابطه قائم ‌مقام شرکت مخابرات استان تهران می‌گوید: شرکت مخابرات استان تهران در تلاش برای تعامل بیشتر با شرکت‌های ندا بوده و همواره بر افزایش این تعاملات تاکید دارد.وی می‌گوید: شرکت‌های PAP می‌توانند درخواست‌های خود را به اداره‌کل برنامه‌ریزی مخابرات ارسال کرده و در اسرع وقت پاسخ خود را دریافت دارند.
    وی می‌گوید: هرگز مخابرات به دنبال سنگ‌اندازی برای شرکت‌های ندا نبوده و همواره مسیر رو به رشد  این شرکت‌ها را هموار ساخته است.
    یافتیان می‌افزاید: اظهاراتی که از سوی مدیران شرکت‌های PAP مطرح می‌شود، متناقض است چرا که این شرکت‌ها در جایی ادعا کرده‌اند که هیچ کدام از خطوط‌شان رانژه نشده و در جایی دیگر معتقدند روزانه صد خط ران‍ژه می‌شود.


    نظر شما



    نمایش غیر عمومی
    تصویر امنیتی :