آخرین اخبار
facebook Telegram RSS ارسال به دوستان نسخه چاپی
کد خبر : 11380

انجام امور بانکی با شماره تماس 09602

سامانه تلفن­ بانک صادرات ایران در تير ماه امسال به حدود شش ميليون تماس هموطنان از سراسر کشور پاسخ داد.

بینا- این بانک به منظور رفاه حال مشتریان و برای ارایه خدمات بانکی اعم از اطلاع از مانده حساب، گردش حساب و پرداخت قبوض خدماتی و کاهش مدت انتظار در شعب بانک و سفرهای درون شهری سامانه تلفنبانک را راه‌اندازی کرده که این سامانه در تير ماه امسال پاسخگوی شش ميليون و 80 هزار تماس مشتریان از سراسر کشور بوده است. این بانک با هدف تسریع در ارایه خدمات به مشتریان و کاهش در هزینه‌ها و وقت مشتریان مرکز صدای سپهر 09602 را به صورت شبانه‌روزی راه‌اندازی کرده و مشتریان می‌توانند ضمن تماس با این شماره علاوه بر دریافت خدمات تلفن‌بانک از مشاوره و راهنمایی کارشناسان برخوردار و انتقادات و شکایت خود را نیز اعلام کنند. گفتنی است، مشتریان برای استفاده از سامانه تلفن‌بانک بانک صادرات‌ایران لازم است با مراجعه به یکی از دستگاه‌های خودپرداز این بانک و انتخاب گزینه عملیات رمز نسبت به تعیین رمز دوم حساب خود اقدام کنند.


نظر شما



نمایش غیر عمومی
تصویر امنیتی :